דרוש ממונה בטיחות? פונים אל צמח בטיחות!

בתחום הבטיחות במקומות עבודה, ממונה הבטיחות הוא הסמכות המקצועית והבולטת ביותר. זהו אדם שלמעשה אחראי על כל תחום הבטיחות בארגון שמעסיק למעלה מ- 50 עובדים (לפי חוק) והוא נדרש גם בארגונים עם פחות מועסקים, שמעוניינים לקבל הדרכות בטיחות והנחיות כיצד להישמר מפני פגיעות גוף ונזקים לרכוש בעבודה. אם גם לכם דרוש ממונה בטיחות, אתם יכולים להיות רגועים. כל שיש לעשות זה לפנות לצמח בטיחות, והיא כבר תוכל לעזור לכם.

מדוע כדאי להעסיק ממונה בטיחות דרך צמח בטיחות?

לא כל אדם רשאי לעסוק בתור ממונה בטיחות, ולמעשה יש לעבור הסמכה מסודרת שבסיומה מקבלים תעודה חתומה על ידי המפקח האיזורי שמעניק אישור כשירות. מעבר לזאת על ממונה הבטיחות לעבור 8 ימי השתלמות בכל שנה ולהיות מעורה בכל ההתפתחויות בתחום על מנת לשמור על הסמכתו. בנוסף חשוב כי הממונה יגיע מהתחום בו עליו הוא עתיד להיות אחראי (למשל, מתחום הבנייה, התעשייה, התרופות, החקלאות וכו') וכמו כן שתהיה לו נגיעה רב תחומית לתחום הבטיחות.

כאשר אתם אתם פונים לצמח בטיחות אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו ממונה בטיחות שעבר את כל ההסמכות וימי העיון הדרושים, וכי תקבלו בדיוק את האדם שמתמחה בתחום העיסוק העיקרי שלכם. מגוון אנשי המקצוע שלנו רחב ומגוון, כולם מוכרים על ידי הרשויות ונמצאים ברשימת ממוני הבטיחות המוסמכים מטעם המדינה.

יתרונות נוספים להעסקה דרך צמח בטיחות

כאשר מחליטים כי דרוש ממונה בטיחות לארגון, נשאלת השאלה האם להעסיקו בצורה ישירה או דרך מיקור חיצוני דרך חברה דוגמת צמח בטיחות. התשובה היא – להשתמש במיקור חוץ.

כאשר אתם בוחרים במישור הזה אתם מבטיחים לעצמכם ממונה בטיחות שתמיד ישמור על אובייקטיביות, מבלי שיחשוש מקונפליקטים מול ההנהלה שישפיעו על ההחלטות המקצועיות שלו.

דרוש ממונה בטיחות

כמובן שבאופן זה גם תוכלו תמיד להחליף את הממונה כאשר נכנסת משימה בטיחותית שדורשת אדם בעל התמחות אחרת. בנוסף לכל אנו גם נדאג לשלוח את הממונה שהעסקתם מטעמנו לכל ההשתלמויות הנדרשות, נעדכן אותו בכל ההתפתחויות והחידושים ונספק עבורו ייעוץ מקצועי כאשר הוא זקוק לכך. בקיצור, יש לכם את כל הסיבות להעסיק את ממונה הבטיחות שלכם דווקא דרכנו. צרו עימנו קשר ונשמח לעזור לכם.

נשמח לענות גם בווצאפ
1
צריכים עזרה?
שלום,
נשמח לעזור בכל שאלה בנושא דרוש ממונה בטיחות? פונים אל צמח בטיחות!, לחצו על הכפתור הירוק :)